Kategorier
Nyhedsbrev
Kunde-anmeldelser

Magnethammer - meridian massage og cirkulation Se fuld størrelse

Magnethammer - meridian massage og cirkulation

Med denne Magnethammer kan man påvirke meridianernes og blodkarrenes cirkulation.

Den kan afhjælpe akut opståede smerter, men ved regelmæssig brug gennem en længere periode, kan man også afhjælpe kroniske smerter og sygdomme samt forebygge og helbrede organsygdomme. Se vejledning i nedenstående PDF.

Kan bruges af alle, også personer med sart hud.

Str. L, Flad, ass. farver - L. 40 x B. 10cm

Flere detaljer

DKK 100,00

Tilbud!

-DKK 60,00

DKK 160,00

» Tilføj til min ønskeliste

Kunder, der købte denne vare, købte også:

Anvendelse og virkning

• Har du smerter, sovefornemmelse eller øm ryg osv. så anvendes hammeren direkte på det område med symptomerne.
  • Forebyggelse og behandling af sygdomme ved at slå på den midterste del af ryggen fra nakke til lænd og den midterste del foran fra hals til underliv – se PDF, figur 4.
  • Slå på de 7 udrensningspunkter for at vedligeholde helbredet og forebygge sygdomme se vejledningen i PDF.
  • Lokaliser de ømme punkter og lad slagene følg hele meridianbanen – se PDF.
  • Lokaliser ømme punkter og slå på disse, slå f. eks. på ballen ved smerter fra iskiasnerven – se PDF.
  •  Slå på de store muskler for at påvirke meridianernes cirkulation
  •  Slå på zoneterapipunkterne under fødderne – se PDF.

Generelt omkring anvendelse

• Find kroppens ømme punkter og slå forsigtigt på disse med hammeren.
  • Det er bedst ved direkte hudkontakt, dvs. der skal helst ikke være et lag tøj imellem.
  • For bedst effekt bør man "banke" sådan at man kan kan mærke en behagelig prikken på huden.
  • Huden vil blive let lyserød og føles lidt varm.
  • Foretages min. 5-10 min. (gerne længere) 1-2 gange dagligt.
  • For vedligeholdelse foretages behandlingen gerne 2-3 gange om ugen.

Bemærk! Det er muligt at der som følge af behandlingen kan opstå små blå mærker. Det er en positiv behandlingsvirkning og er ikke farlig.
Det genspejler negativ cirkultaion, og er en blodkar reaktion, hvis disse ikke er i god stand.
I en sådan situation bør man holde en pause, typisk 2-3 dage, indtil mærkerne er væk.
En sådan pause tillader kroppen at arbejde, og blodkarrerne til at bedres. Ved mindste tvivl kontakt os da gerne.

Varianter
Vi tilbyder tre typer meridianmassagehamre:Meridianmassagehammer, Medicinhammer og Magnethammer.

Dette er en Magnethammer; virker mod smerter og fremmer cirkulationen.

Indhold: En blød hammer der indeholder magneter, som ved slag mod den bare hud, stimulerer meridianbanerne. Ydersiden er beklædt med blød velour af god kvalitet, som giver en varm og blød fornemmelse på huden.

Bemærk: Skal anvendes på den bare hud for at opnå effekt.

Vedligeholdelse: Kan tørres med en tør klud, må ikke udsættes for vand/fugt. Skal opbevares ved stuetemperatur og ikke i direkte sollys. Må ikke bøjes.

• Farve: Assorteret
  • Magnethammer, mål: Str. XL - L. 40 x B. 10 x H. 5cm