Kategorier
Kunde-anmeldelser

Bambustandpasta "Rød" Til sensitiv mund, blister Se fuld størrelse

Bambustandpasta "Rød" Til sensitiv mund, blister

Tandpastaen er fremstillet af friske bambusfibre fra 3 år gamle bambusplanter og salt.

Tandpastaen afhjælper betændelsestilstande, fjerner plak/bakterier  og dårlig ånde pga. sit indhold af bambussalt. Bambussalt har I Asien længe været brugt som et alternativt til Fluor. Tandpastaen har desuden antibiotisk virkning og en gunstig virkning på slimhinderne.

Flere detaljer

20014

Tilgængelighed: Denne vare er ikke længere på lager

Giv mig besked, når varen er tilgængelig

Virkning og anvendelse
Bambustandpastaen anvendes som traditionel tandpasta, morgen og aften.

Tandpastaen afhjælper betændelsestilstande og fjerner plak/bakterier sammen med dårlig ånde pga. sit indhold af bambussalt. Bambussalt har I Asien længe været brugt som et alternativt til Fluor. Tandpastaen har desuden antibiotisk virkning og en gunstig virkning på slimhinderne.

Ved blistere/blæner i munden kan man med fordel smøre en anelse Rød bambustandpasta på det ramte område 2 - 3 gange dagligt.

Vigtig information som du skal læse, før du bruger Bambustandpastaen

• Vi anbefaler kraftigt at du tester produktet for evt. overfølsomhed inden brug: Tag 1 lille klat tandpasta, svarende til din lillefingernegl og dup den på et sted i mundhulen og tjek området igen efter ca. 1 time. Er der rødme eller begyndende udslet, stop straks anvendelse af produktet og vaskes området med lidt vand og sæbe. Er symptomerne ikke forsvundet efter 1-3 dage, kontaktes praktiserende læge for evt. yderligere behandling og produktet kasseres.
  • Kan anvendes af alle, herunder gravide, ammende kvinder og børn over 5 år.

Varianter

• Lilla tube, 120g: Benyttes som alm. Tandpasta, fx tandsten
  • Rød tube, 150g: Benyttes ved sensitivt og sart tandkød, blister
  • Grøn tube m. grøn te, 110g: Benyttes ved misfarvninger

Holdbarhed og opbevaring

• Se dato på varen. Efter åbning ca. 6 måneder
  • Må ikke opbevares i direkte sollys og ved høj varme, over 30 grader.
  • Opbevares utilgengæligt for børn

Indhold

• Tandpastaen består af bambusfiber og salt, og indeholder ingen tilsætningsstoffer.
  • Tandpastaen er fremstillet efter en traditionel gammel koreansk recept, hvor selve fremstillingsprocessen er meget kompleks.
  • Svag sødelig duft og mild smag
  • Rød tube a 150g.
  • Indhold/ gram: 150g